Erotik Tips » Træn Din Penis – Her Er Nogen Gode Tips

Træn Din Penis – Her Er Nogen Gode Tips

 

Træn din penis
Træn din penis
Træn din penis

 

Træning er meget oppe i tiden, og mange mænd bruger en del tid på at styrte gennem byer og skove, så kastanjer knaser og vintergække sukker under de jordslåede løbesko. Andre pruster, sveder og løfter vægte foran fitnessspejle, mens de træner deres bi- og triceps.

Når vi træner vores muskler og får pulsen op, raser det mandlige kønshormon testoste-ron i kroppen. Motion gør noget godt for vores libido, forplantningsevne og præstation.

Desværre bruger vi mænd utrolig lidt tid på at styrke vores penis. Kvinder træner om-vendt ofte deres vagina. Når de har født, får de tudet deres øre fulde af, at de skal lave
knibeøvelser – både af jordemoderen, lægen, hinanden og gennem dameblade.

Mange kvinder laver knibeøvelser, mens de ser tv, laver mad eller snakker med dig. Det har de vænnet sig til og øvet sig i, fordi noget af det værste for en kvinde, det er at være stor og slap i skeden – ligesom en mand ikke vil være lille og uformående.

Faktisk er det ligeså vigtigt for os mænd at træne musklerne omkring vores penis. Ikke kun for at kunne præstere bedre seksuelt, men det er også meget vigtigt for at forebygge prostatakræft, impotens og inkontinens. Jo ældre vi bliver, jo vigtigere bliver det at få trænet penis og svulmelegemet, der består af muskler.

 

Her er nogen tips til træningsøvelser for din penis:

Træn din penis – Knibeøvelser til mænd

Når du skal knibe, så forestil dig, at du suger eller presser dit mellemkød op i dig.

Hver gang du alligevel står og tisser, så start med at lave en leg med dig selv, hvor du kniber tissestrålen over. Tis kort, så længere osv. Hvis der er musik, så prøv at knibe i takt til musikken. Det er sjovt. Du træner muskulaturen, men også evnen til at have kontrollen over det, der sker omkring din penis.

Prøv også at tage nogle dybe indåndinger i løbet af dagen, hvor du spænder helt igen-nem, tæl til ti, pres alt du kan og giv så slip. Gør dette nogle gange om dagen i forskellige
rytmer.

Du kan gøre det, når du sidder i toget, når din arbejdsgiver briefer dig om noget – og i alle situationer, hvor du egentlig prøver at komme væk. I stedet for at spænde i kæberne, skuldrene, trippe med foden og få tics, så sug mellemkødet op, spænd alt det du kan og giv slip.

Når du træner din penis og laver knibeøvelser, styrker du muskulaturen omkring prostata og dit svulme-legeme.

Træn din penis – Stimuler din prostata

Prostata er nærmest forsvundet fra sundheds- og sygehusdagsorden. Der bliver skrevet meget om eksempelvis brystkræft, og kendte kvinder står frem og fortæller om deres
oplevelser. Selvom prostatakræft er lige så udbredt og lige så farligt, hvis det ikke bliver behandlet, så hører vi ikke så meget om det.

Alle kvinder ved, at de skal mærke efter knuder i brystet, og har et rimeligt godt billede af symptomer på brystkræft. På samme måde skal du som mand kende din prostata. Hvis
du ved, hvordan den virker, og hvordan den føles, så kan du også bedre fornemme, hvis noget er galt, og forebygge i tide. Derfor er det vigtigt, at vi forholder os til vores prostata.

Prostata er i det hele taget ret væsentlig for manden, men det er de færreste, der ved nok om det. Du kan bruge prostata til at supplere og gøre dit sexliv mere spændende, da
du har et dybtliggende erotisk punkt via prostata. Prostatastimulation kan også være med til at udvikle og styre vores orgasmer.

Prostata ligger under testiklerne. Hvis det havde været på en kvindekrop, så er det der, hvor skeden ville være. Her har manden noget blødt væv, 2-3 cm oppe i ham. Der kan du
tage en hånd hen og trykke op og føle dig frem til et punkt, som er stimulerende og frem-mende. Specielt når du er seksuelt ophidset.

Det er godt som mand, når du onanerer, at prøve at trykke der. Så kan du altid undervise en kvinde i, hvordan hun skal gøre det. Det fremmer den seksuelle følelse.

Det er også herfra, at selve blodet tilløber fra penis. Der er tre store blodårer til penis, det er sådan et bredbåndsområde, og du kan godt mærke, at det pumper lidt, når penis skal have tilført blod. Så ved at stimulere her og trykke, kan du hjælpe selve stivelsen i penis.

Hvis du skal have mere intensiv stimulation af prostata, så skal du faktisk gøre det gen-nem anus. 2-3 cm oppe i anus er der en form for udposning, hvor du kan trykke og stimu-
lere prostata. Det er der mange fordele ved. I selve orgasmen kan det give dig en stær-kere, mere voluminøs orgasme – som spreder sig ud i hele kroppen derfra.

Træn din penis – Opnå tørre orgasmer

Når du kender dit mellemkøb og prostata godt, så kan du træne dig til at opnå tørre orgasmer.

Der er forskellige slags orgasmer for manden også. Du kan lave en isoleret penisorgasme, så du ikke rigtig får nogle neuron-udløsning i hjernen. Og så kan du få en tør orgasme,
hvor penis kramper, og du får en fysisk orgasme oppe i hovedet, men der kommer ikke noget sperm ud – sæden udebliver.

Det sker ved, at du trykker inde ved mellemkødet på prostata. Gerne med to fingre. Hvis det gør ondt, trykker du for hårdt.

Sædcellerne bliver produceret i testiklerne, mens selve væsken kommer fra prostata. Du kan stoppe produktionen af sædvæsken ved at trykke lidt hårdt ind i mellemkødet. Sådan
at du onanerer med den ene hånd, mens du trykker ind på prostata med den anden. Det er rigtig godt som mand at øve sig i at få orgasmer, hvor der ikke kommer sæd ud af. En tør orgasme kan have mange fordele og:

1. Du slipper for at vaske dine lagener.

2. Det kan være ret imponerende for en kvinde, at du kan det her.

Men det betyder ikke, at du kan hurtigere igen. Selve orgasmen virker som en ganske almindelig orgasme, hvor du udsender serotonin og dopamin, og oplever et fyrværkeri oppe i hovedet. Bagefter udskiller du stadig et søvnhormon og skal slappe af – det er faktisk vigtigt, at du hviler efter en orgasme som mand, fordi du har lavet en præstation.

 

Så træn din penis og såfremt du laver ovennævnte øvelser jævnligt vil du ret hurtigt opdage, at øvelserne giver resultater. Du vil opbygge et nært og kært forhold til din penis, der gør, at du vil kunne styre tingene meget bedre. Du vil opøve din vedholdenhed sådan, at du kan styre din orgasme, og hvornår du kommer. Det føles dejligt at komme samtidig med din kæreste.

Ved at transformere den seksuelle energi kan du opbygge energier på andre områder i livet – og ikke kun i penis. Du kan på den måde fjerne nogle af alle de komplekser og fri-
give den negative selvfølelse, vi mænd ofte kan have omkring vores penis.